
En papperslös framtid
Möjliggör bättre prestanda.

Mobil arbetskraft
Minskar indirekta kostnader och behovet av manuell datainmatning.

Större konkurrenskraft
Med effektiva rutter, enkel användning, mindre interaktion med föraren och smidig integration med backoffice
Mobil arbetskraft
En papperslös framtid
Vi ser fram emot en papperslös mobil framtid. Vi har omfattande erfarenhet av att implementera mobila lösningar och fokuserar på investeringar i operativ excellens. Dessutom optimerar vi verksamheten via sakernas internet, trådlösa sensorer, radiofrekvensidentifiering, kraftuttag och CAN-bussar.
Tack vare mobil arbetskraft, vår revolutionerade färddator och surfplattan i förarhytten kan du minska kostnaderna, öka effektiviteten och eliminera intäktsläckage i insamlingsverksamheten. Detta ger avkastning på investeringen inom tre till sex månader. Med mobil arbetskraft blir mer gjort. Dessutom uppskattar kunderna en högre servicenivå, snabbare fakturering och optimerade rutter.
Mobilt är papperslöst
Det är dags att säga hejdå till pappersarbete. Tack vare våra mobila lösningar är den papperslösa framtiden här. Detta ökar konkurrenskraften, minskar de indirekta kostnaderna och minskar behovet av manuell datainmatning. Det ger mycket effektiva rutter, är användarvändligt och kräver mindre interaktion med föraren.
Vi bryr oss om människor
Övergången till digitalt arbete förbättrar hälsa och säkerhet. Som värdens största leverantör av programvara till avfalls- och återvinningsbranschen bryr vi oss om våra medarbetare och kunder.
Den ultimata appen för mobila enheter
Vår (mobila) applösning i förarhytten är lätt att använda, fungerar i realtid med en komplett översikt och ger smidig backofficeintegration. Den mobila orderhanteringsappen erbjuder digitala schemauppdateringar, tillgång till kundinformation, tillägg i realtid av tillfälliga order, intelligent navigering med vägbeskrivning och mycket mer. Det minskar antalet onödiga resor, antalet körmil, bränsleförbrukning och utsläpp.
-
Säkerställa intäkter
Med vår mobila lösning i förarhytten har du alltid kontakt med fordonen och förarna. Nu kan du få ut mer av alla tillgångar och resurser och minska driftskostnaderna (papper, hantering, utskrift och lagring). Det leder till färre flexarbetare och större intäkter. Appen förhindrar intäktsläckage. Den övervakar och registrerar hela processen, och säkerställer att alla utförda åtgärder faktureras.
Lösningen i förarhytten skapar större intäkter genom att registrera:
> Antalet betjänade kunder
> Körda rutter och icke-planerat arbete
> Antalet tömda avfallskärl, missade insamlingar och extra upphämtningar om den kombineras med AMCS hårdvara och/eller lyftsensorer
> Realtidsdata till backoffice och data för att beräkna faktiska kostnader
> Godkännanden för snabbare fakturering och kassaflöde
> Färre fordon som gör samma jobb ... och mycket annat -
Standardisera
Våra lösningar i förarhytten använder standardiserade och hanterade gränssnitt mellan app/OBC och backend-programvara. De är perfekta för växande företag eller kommuner och bidrar till standardisering och harmonisering av affärsprocesserna. Detta ger väsentliga kostnadsbesparingar.
Med mobil arbetskraft säkerställs:
> Att ruttavvikelser hör till det förgångna > Hantering av förarbyten genom enklare ruttbeskrivningar > Att rutter körs som planerat och att körläckaget minskar > Registrering av fler insamlingar för ytterligare fakturering > Registrering av alla rörelser och åtgärder > Bearbetning av de data du behöver för att beräkna vinsten
Hälsa och säkerhet förbättras genom:
> Fordonsinspektionsrapporten, som fylls i varje dag > Vår vision för produkter är att införa kameror för döda vinkla och automatiska svarssystem för att undvika olyckorSKICKA FÖRFRÅGAN
-
resurser och tillgångar
Människor, fordon och containrar är värdefulla tillgångar. AMCS lösningar ger den bästa användningen av tillgångar för minskade kostnader. Lösningen ökar rutteffektiviteten eftersom du vet var lastbilarna finns och vilka arbeten som utförs vid varje tidpunkt. Backofficesystemet tilldelar tillfälliga arbeten i realtid till den förare som är närmast. Vi sätter rätt lastbil på rätt spår.
SKICKA FÖRFRÅGAN
-
Digitalisera
Mobilt innebär papperslöst. Det går inte att undvika en övergång till ett digitalt arbetssätt. I den nya digitala världen är makten i dina händer. Data och information är mycket viktiga.
Mobil arbetskraft:> Eliminerar pappersarbete i lastbilen genom digitala ruttark > Ger föraren navigation med vägbeskrivningar > Registrerar bevis över utförd tjänst genom digital underteckning, bildregistrering, tid och GPS-stämplar > Automatiserar fordonets inspektionsrapportSKICKA FÖRFRÅGAN
-
skalbar och flexibel molnarkitektur
Våra lösningar är molnbaserade. Du behöver inte dyra maskiner. Våra skalbara tjänster sköter all hantering av mobila enheter.
De säkerställer:
Oändlig skalbarhet
Helt säker central hantering
Teknisk support dygnet runt
Beprövat för fordonsparker med 3–10 000 lastbilarSKICKA FÖRFRÅGAN
-
Efterlevnad
Företag i avfalls- och återvinningsbranschen måste följa stränga regler och bestämmelser. Nationella och lokala regeringar genomför avfallsdirektiv. Vi förstår att lagstiftningen ändras när regeringar främjar återvinning och branschen rör sig mot en cirkulär ekonomi. En stor drivkraft i AMCS affärssystem är att se till att du är uppdaterad och följer reglerna.
AMCS plattform har stöd för:
- Nationella och internationella avfallsdirektiv
- Flera olika lagstiftningar
- Europeiska avfallskatalogen (EWC)
- (Digitala) fraktsedlar för avfall
- Aktsamhetsplikt
- Skatteadministration av deponier
- Direktiv och rapportering om farligt avfall
- Rapportering om avfallsinsamling
- Avfalls- och råmaterialrelaterade exportdokument
- Skattemässig och finansiell regelefterlevnad
Fördelar med en mobil arbetskraft:
Minskade intäktsläckage. Allt arbete registreras med översikt av hela fordonsparken
Möjlighet att övervaka föraren
Förbättrad kundservice och problemlösning
Möjlighet att lägga till tillfälliga jobb ökar driftseffektiviteten
Ett papperslöst arbetsflöde minskar antalet fel och ökar effektiviteten
Dagliga säkerhetskontroller och förarhändelser ökar produktiviteten
Funktioner för mobil arbetskraft:
Skicka dagliga rutter och scheman till en mobil enhet
Visa lista och kartöversikt över planerad rutt och arbetsordrar
Skicka meddelanden till och från mobila enheter i realtidVisa detaljerad kundinformation
Ta underskrifter, bilder, GPS osv. Lägga till tillfälliga order i schemat i realtid Intelligent navigering med vägbeskrivning Stöd för geokodning Lägg enkelt till information i en order Registrera bortskaffningsinformation elektroniskt. Slipp datainmatning från bortskaffningsnota
Leave your contact details to start the download
Mobile Workforce
