
Digital Interaktion
AMCS är fast beslutna att driva branschen framåt till en ny era som är praktisk för kunderna, där underleverantörer sköts automatiskt och där operatörerna är effektiva.
Digital Engagement
Digitalisera och framtidssäkra verksamheten
Kundbeteendet i avfallsbranschen ändras snabbt. Efterfrågan på mobilitet och dynamiska tjänster. Vad som behövs är en serie integrerade lösningar som hjälper avfallsoperatörer att digitalisera sina processer.
Ändra ditt sätt att arbeta med kunder och partner med vår nya digitala interaktionsplattform.
Den digitala interaktionsplattformen är ett enda säkert system som hanterar ditt informationsutbyte med utomstående parter. Det omfattar hur du skickar jobb till underleverantörer, mottar fakturor från leverantörer och mottar order från kunder. Tidigare manuella processer som telefon, e-post eller papper för att få dessa saker gjorda hanteras elektroniskt i den digitala interaktionsplattformen till en mycket lägre kostnad.
Plattformen består av tre moduler: Partner Engagement, Edi & ebilling samt Customer Self-Service. Vi stöder nya och kommande digitala kanaler genom att införa dessa moduler. Vi driver resursbranschen framåt till en ny era som är praktisk för kunderna och där operatörerna är effektiva.
Digitalisera verksamheten. Nu!
Med den här digitala plattformen kan kunderna omedelbart beställa avfallshämtningstjänster och interagera med operatörer på nätet. Den ger också avfallsoperatörer möjlighet att ge kunderna service via sociala medier, digitala assistenter och anslutna enheter.
Minska kostnaderna
Plattformen skapar starkare kundrelationer. Detta görs med lägre kostnad än telefonsamtal traditionell kundtjänst. Kunderna kan kontakta avfallsleverantören när, var och hur det passar dem bäst. Operatörerna kan dra nytta av minskat antal telefonsamtal till kundtjänst och nöjda kunder.
Automatiserad anskaffning
Den digitala interaktionsplattformen kan användas för att hantera dina anskaffningsprocesser kring arbeten som ska läggas ut på entreprenad. Den hjälper till att automatisera urvalet av nya underleverantörer genom att säkerställa att de följer dina standarder och ge dig ett bättre pris.
Fullständig automatisering
Den digitala interaktionsplattformen använder en öppen dokumentstandard. På så vis kan leverantörer av avfallstjänster ta emot alla biljettyper och enkelt överföra arbeten mellan system. Leverantörer skapar transaktionstyper som är unika för en handelsrelation. Överföringar, godkännanden och bekräftelser automatiseras sedan.
Fördelar
Digitalisering av avfallsverksamheten har många fördelar, som:
- Mycket färre telefonsamtal till kundtjänst
- Möjlighet till dynamisk tjänsteleverans
- Nöjdare kunder
- Lägre kostnader för underleverantörer
- Bekräftelser i realtid från underleverantörerna
- Dramatiskt minskade fakturabehandlingskostnader